Szkolenie okazało się bardzo interesujące i merytorycznie wyczerpujące tematykę trudnych rozmów, zarządzania konfliktem oraz reagowania na nieuczciwe zachowania. Uczestnicy mieli okazję nie tylko zapoznać się z aspektami psychologicznymi i prawnymi omawianych zagadnień, ale również aktywnie uczestniczyć w dyskusjach oraz analizie konkretnych przypadków.
Poniżej przedstawiamy opinię jednego z uczestników – Artura Kisielewskiego, członka Rady Nadzorczej JSW S.A..
„Szkolenie oceniam jako bardzo merytoryczne i potrzebne – jak wykazały pytania uczestników i ich zaangażowanie. Szczegółowe zapotrzebowanie na tematy pewnie wymaga dalszej analizy ankietowej, niemniej połączenie aspektów prawnych z miękkimi umiejętnościami zarządzania jest optymalną formą skuteczności warsztatowej.
Dziękuję za zaangażowanie i miłą atmosferę.”
Cieszymy się, że szkolenie spotkało się z tak pozytywnym odbiorem i już dziś zapowiadamy, że w przyszłości planujemy kolejne wydarzenia o podobnej tematyce, które będą odpowiadać na realne potrzeby uczestników.
Dziękujemy wszystkim za aktywny udział i zachęcamy do śledzenia informacji o nadchodzących wydarzeniach.